srijeda, 1. svibnja 2019.

Čoko torta bez pečenja

 
Okrenula sam novu stranicu. Zapravo, još uvijek ju okrećem...
Nisam bila ni svjesna koliko sam se promijenila u posljednjih godinu dana. Koliko sam promijenila svoje ponašanje, kako sam prestala raditi ono u čemu sam uživala, kako se sve svelo na posao. Hoćemo li večeras na cugu - ne mogu, sutra radim, moram se naspavati. Ideš ovaj vikend planinariti - ne mogu, moram se naspavati i odmoriti od posla (da bi, donekle odmorna, mogla opet pet dana raditi). I tako u krug.

U prosincu su počeli prvi problemi. Nisam mogla definirati to stanje, ali nisam prava. Sve češće sam se budila po noći i teško opet zaspala. Znalo se dogoditi da od 3-4 sata uopće više nisam mogla zaspati. Oko Božića sam zajedno s neradnim danima i spajanjem imala produženi vikend i osjećala sam se super. Pomislila sam - baš ću se lijepo odmoriti. Ali to nedefinirano stanje se nastavilo i dalje. Preko tjedna sam bila jedna osoba, procvala bi petak oko 16 i cijelu subotu, a nedjelja je već pomalo davala naslutiti da je posao blizu i opet sam padala u to neko čudno stanje.
Sredinom veljače je postalo još gore, počela sam se osjećati sve lošije. Fizički slaba, iscrpljena, hodam, a kao da lebdim. Sve dok mi tog petka nije toliko pozlilo da sam otišla ranije s posla. Bubnjalo mi je u glavi, osjećaj slabosti je bila jako izražena, radila sam sitne korake i jedva hodala. Doktorica mi je izmjerila tlak preko 200. Bila sam u šoku. Zar sam se dovela u takvo stanje da je moje tijelo moralo reagirati na ovaj način da me upozori, kad sva ona sitna suptilna upozorenja nisam shvatila.
Sve se svelo na posao... Posao koji volim me polagano uništavao. Nekako neprimjetno, posao je preuzeo kontrolu, sve se vrtilo oko posla, nemam vremena ni snage za ništa drugo, jer se moram odmoriti da bi se opet umorila radeći. Gotovo je!! To se mora promijeniti, ako želim sačuvati svoje zdravlje.


Radi toga okrećem novu stranicu. Odlučila sam dati otkaz, jer se nadam da ću promjenom radne sredine opet biti ona stara Tamara koja voli i uživa raditi, ali radi samo 8 sati i nakon toga živi punim plućima. Odlučila sam družiti se više, ići na predstave, izlete, šetati uz more, čitati knjige, gledati serije, šopingirati, pripremati deserte i posvetiti se blogu. Odluke pomalo provodim, radim na sebi i trudim se što više opustiti.

Ukoliko ste se prepoznali u ovom uvodnom dijelu, posvetite se više sebi i učinite svaki dan nešto dobro za svoje zdravlje. A sada konačno recept!



  • 300 g čokoladnih keksa
  • 90 g maslaca
  • 150 g tamne čokolade
  • 150 g bijele čokolade
  • 800 g krem sira
  • 125 g šećera u prahu
  • 2 žličice ekstrakta vanilije
  • 500 ml slatkog vrhnja
Razlomite kekse na manje komade, stavite ih u plastičnu vrećicu i pređite preko njih nekoliko puta valjkom za tijesto, dok se u potpunosti ne smrve. Maslac rastopite na laganoj vatri pa umiješajte smrvljene kekse.  Mješavinu keksa i maslaca rasporedite po dnu kalupa za tortu obloženog papirom za pečenje. Kalup stavite u frižider. Slatko vrhnje izmiksajte u šlag. U drugoj posudi kratko miksajte krem sir, šećer i ekstrakt vanilije pa dodajte slatko vrhnje i na najmanjoj brzini miksajte dok se sastojci ne povežu. Smjesu podijelite na dva jednaka dijela. Na pari rastopite tamnu čokoladu i kad se malo prohladi pomiješajte s polovicom smjese. Tamnu kremu rasporedite na ohlađenu podlogu od keksa i vratite u frižider. Na pari rastopite bijelu čokoladu i kad se malo prohladi pomiješajte s ostatkom smjese. Bijelu kremu rasporedite na ohlađenu tamnu kremu i vratite u frižider. Pustite da se ohladi barem tri sata prije posluživanja, a idealno bi bilo ostaviti u frižideru preko noći.
 
 

Broj komentara: 6:

  1. The cheesecake looks so beautiful and must have tasted amazing.

    OdgovoriIzbriši
  2. Torta izgleda prekrasno! Bas cu ju sutra isprobati �� i tako mi je drago da ste odlucili posvetiti sebi, i ja sam istu odluku donijela ima 5-6 godina, otisla s tadasnjeg posla, i to je bila najbolja odluka ikada. Lako se mi zene zaboravimo, al zdravlje je najbitnije, posao se uvijek moze naci neki drugi kada za to bude vrijeme. Puno poljubaca saljemo ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na riječima podrške. Nadam se da će ovaj post pokazati onima koji su u sličnoj situaciji da nisu jedini i osvjestiti sve da se više trebamo posvetiti sebi i brinuti za sebe.
      Uživajte u vikendu i desertu 💖

      Izbriši