srijeda, 17. siječnja 2018.

Bez glutena: Paleo kruh za doručak

U posljednje vrijeme često razmišljam o šećeru... o tome koliko sam ovisna o šećeru... i kako se riješiti te ovisnosti. Probala sam nedavno... U potpunosti sam izbacila šećer iz svog života. Trećeg dana bez šećera, od jutra sam se osjećala loše - bezvoljna, slaba i s glavoboljom tumarala sam uredom. Nije mi bilo jasno zašto se tako osjećam, a onda mi je sinulo - to je zato što nisam jela šećer!! Odmah sam otišla do dućana po čokoladu i kolu i u kratkom vremenu sam došla na sebe, a simptomi su nestali.




Ovog puta sam odlučila biti pametnija i izbaciti šećer postupno. Svejedno, nisam se htjela odreći ukusnih obroka, posebno doručka, pa sam pronašla recept za paleo kruh. Recept je jednostavan, a različita kombinacija orašastog i suhog voća ovom kruhu daje drugačiji okus.
  • 2 zrele banane
  • 2 velika jaja
  • 50 g kokosovog ulja (rastopljenog)
  • 200 g badema (samljeti 2 puta i prosijati)
  • 1 žličica praška za pecivo
  • prstohvat soli
  • 2 žlice lanenih sjemenki
  • 400 ml sjeckanih orašastih plodova (koristila sam orahe, lješnjake, bademe i indijske oraščiće)
  • 400 ml grubo sjeckanog suhog voća (koristila sam smokve, brusnice, grožđice i datulje)


Banane dobro zdrobite vilicom. U posudi za miješanje pjenjačom razmutite jaja. Dodajte banane i rastopljeno kokosovo ulje pa sve dobro promiješajte. Umiješajte mljevene bademe, prašak za pecivo i sol. Dodajte orašaste plodove, suho voće i lan pa izmiješajte dok se smjesa ne sjedini. Smjesu izlijte u kalup za kruh obložen papirom za pečenje. Pecite 35 - 45 minuta u pećnici zagrijanoj na 170°C (provjerite čačkalicom ako je pečeno).  Kruh pustite u kalupu 10 minuta pa ga izvadite iz kalupa i ohladite na rešetki. Ohlađeni kruh možete narezati na kriške i zalediti.

Broj komentara: 9:

  1. Looks very nutritious and tasty with all the nuts and fruits.

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam počela sve više razmišljati o šećeru, ali ne zbog sebe, nego zbog prehrane mog malenog i ovakav zdravi kruh bih mogla i njemu raditi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će mu se svidjeti, a svaki put može biti drugačiji ovisno o tome koju kombinaciji voća staviš

      Izbriši
  3. Divno izgleda, a sigurna sam da je i okus isti takav. Pozdrav iz Sydney-a

    OdgovoriIzbriši