ponedjeljak, 15. rujna 2014.

Energetske pločice


Oduvijek sam znala da je ono što se napravi doma nekoliko puta bolje od kupovnog proizvoda. Ali da domaće energetske pločice mogu biti toliko ukusnije od kupovnih, e to nisam znala. Privukle su me energetske pločice koje je napravila Milica i činile su mi se kao savršena poslastica za planinarenje. Kako se već neko vrijeme hranimo po LCHF principu, oduševilo me što u receptu nema dodatnog šećera, osim onog iz voća. Kombinacija okusa je savršena, sve se namirnice lijepo osjete. Smjesu možete grublje ili finije samljeti, a meni se sviđa malo grublje mljeveno tako da se sačuva dio teksture orašastih plodova.

  • 220 g suhih datulja
  • 150 g lješnjaka
  • 150 g badema
  • 130 g suhih brusnica
  • prstohvat soli
  • 1 žličica ekstrakta vanilije
  • 1 - 2 žličice vode (prema potrebi)




Namočite datulje u vodi 10ak minuta. Odstranite im košticu. U multipraktiku grubo usitnite lješnjake i bademe. Dodajte datulje, sol i ekstrakt vanilije pa pulsirajte dok ne dobijete ljepljivu smjesu željene teksture (grublje ili finije mljevenu). Po potrebi dodajte vode. Dodajte brusnice i kratko pulsirajte. Smjesu rasporedite u plitki lim obložen prijanjajućom folijom dimenzija 26 x 18 cm. Milica je u svom postu napisala da koristi poklopac limene kutije za kekse. Išla sam izmjeriti dimenzije poklopca najveće kutije koju imam i taman je bio tih dimenzija. Smjesu dobro utisnite u lim i pokrijte prijanjajućom folijom pa po potrebi još prođite valjkom za tijesto da se smjesa dobro utisne. Stavite u frižider preko noći da se stisne. Odstranite gornju foliju pa lim preokrenite na dasku za rezanje i odstranite foliju kojom je bio obložen lim. Izrežite pločice željenih dimenzija (izrezala sam po sredini po dužoj strani i zatim okomito svaka 4 cm te tako dobila 12 pločica dimenzije 9 x 4 cm. Pločice čuvajte u frižideru zatvorene u metalnu kutiju. 

34 komentara:

  1. These energy bars look so good and just the right thing for me now since I am just done with running in place.

    OdgovoriIzbriši
  2. odlične su! vjerujem da su puno ukusnije od kupovnih

    OdgovoriIzbriši
  3. Adoro barras caseiras e por acaso á muito que não faço.
    Essas ficaram uma delicia
    Boa semana
    bjs

    OdgovoriIzbriši
  4. izgledaju odlično!!! obvezujem se isprobati jer taman razmišljam što bih mogla dragome napraviti da preživi radni dan između doručka i ručka, a ovo se nametnulo kao idealno rješenje... a još je i zdravo! :)
    Stela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo ti je odlično rješenje, nadam se da će mu se svidjeti

      Izbriši
  5. Izgledaju odlicno, a znam da su mnogo prirodnije i zdravije od kupovnih!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, znaš što je u njima i moguće ih je u potpunosti prilagoditi svom guštu

      Izbriši
  6. Super izgledaju i sigurno su super okusne!

    OdgovoriIzbriši
  7. ni ne sumnjam u okus, i ja sam se ozbiljno navukla na njih pa ih uvijek imam u zalihi,
    čak ih i malac voli. pa ih posvuda nosimo sa sobom u šetnju, park na plažu

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Tamara,kao da si znala što mi treba,upravo ovakvo što tražim,domaću varijantu i zaista ne sumnjam u ukus..pravim obavezno,hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da te je po povratku s godišnjeg taman dočekao post s receptom kojeg ćeš isprobati

      Izbriši
  9. I love these bars look delicious!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kod mene je obrnuto, nikad mi se nisu sviđale kupovne energetske pločice ali domaće su sasvim druga priča. Fino si ih napravila, u okus ne sumnjam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oduvijek sam kupovala Corny s lješnjakom ali ovo je puuuuuno ukusnije

      Izbriši
  11. Odlicno deluju, verujem da su puno ukusniji od kupovnih :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlično izgledaju ovako kad nije sve sasvim usitnjeno, pa budu još super hrskave. Drago mi je što ti se recept dopada i još me više raduje što nas je sve više koji širimo riječ o tome koliko zdravo, a zaista ukusno (ukusnije!) može biti ono što napravimo kod kuće. Hvala ti! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi što si podijelila recept, baš me je oduševio kad sam probala

      Izbriši
  13. ništa slično ne kupujem.....ove su odlične i jako mi se sviđaju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su ponekad bile potrebne energetske pločice pa sam ih kupovala, ali više neću

      Izbriši
  14. Najprije sam granolu radila, a sada ću bome i ovo, pogotovo za djecu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno su ukusnije od kupovnih, sigurno će im se svidjeti

      Izbriši
  15. Prelijepe energetske pločice koje baš mamu da se naprave.

    OdgovoriIzbriši
  16. Obozavam takve krckave zalogajcice, a pogotovo sto su svi sastojci po mom ukusu... napravicu ih obavezno.:))

    OdgovoriIzbriši
  17. Ovo za dečiju kutiju za poneti dušu dalo.Odlično!

    OdgovoriIzbriši