utorak, 22. travnja 2014.

Proljetni quiche


Čarolija okusa ... Tako bi se mogao nazvati ovaj quiche. Ovo je prvi put da sam napravila prhko tijesto s integralnim i raženim brašnom i ne mogu vjerovati kako ga nisam prije isprobala. Recept mi je zapeo za oko u časopisu Čarolija okusa, a u mojoj izvedbi je doživio manje preinake.



Tijesto
  • 155 g integralnog brašna
  • 70 g raženog brašna
  • prstohvat soli
  • 50 g hladnog maslaca narezanog na komadiće
  • 1 žumanjak
  • 6 žlica maslinovog ulja
  • 5 žlica hladne vode
Na radnoj površini pomiješajte integralno i raženo brašno. Maslac utrljajte u mješavinu brašna dok ne dobijete strukturu grubih mrvica. Napravite udubinu u sredini brašna u koju dodajte ostale sastojke pa zamijesite tijesto. Tijesto spljoštite u disk, zamotajte u prijanjajuću foliju i stavite u frižider na 30 minuta. Tijesto razvaljajte na pobrašnjenoj površini pa obložite kalup za pitu. Izbockajte tijesto vilicom, pokrijte papirom za pečenje i opteretite rižom pa pecite 10 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C, a zatim odstranite rižu i papir za pečenje pa pecite još 5 minuta da se tijesto posuši.


Nadjev
  • 3 jaja
  • 200 ml mlijeka 
  • 200 g kiselog vrhnja
  • 150 g pancete
  • vezica mladog luka
  • 50 g svježe ribanog parmezana
  • sol i papar
Pancetu narežite na kriške pa popržite na tavi bez dodavanja masnoće dok ne postane hrskava. Razmutite jaja pa dodajte mlijeko, sol i papar. Dodajte kiselo vrhnje i sir, a na kraju umiješajte i pancetu te nasjeckani mladi luk. Smjesu izlijte na polupečeno tijesto pa pecite 25 minuta na 180°C dok površina ne dobije lijepu boju. Quiche ohladite na rešetki.

24 komentara:

  1. Uh, sad sam gladna! Odličan quiche, sviđa mi se dodatak pancete :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Panceta obavezno ide, volim njezin okus u ovakvim jelima

      Izbriši
  2. ja volim quichue sa svim nadjevima i povrtnim i mesnim i ribljim!! njam njam

    OdgovoriIzbriši
  3. I love quiche and this look delicious Tamara!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno izgleda. Obozavam ovakva jela :) Za vegeterijansku verziju mozda malo gljiva umjesto pancete, vjerujem da bi isto bilo odlicno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad od mene vegetarijanac, ali, naravno, može i bez pancte

      Izbriši
  5. Que delicia de quiche, fica uma excelente refeição
    bj

    OdgovoriIzbriši
  6. Mnogo bolji sastojci u prhkom tijestu od klasicnog; volim kada integralno brasno da hrskavu koricu. Pravi proljetni obrok!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U posljednje vrijeme sam se baš navukla na integralno brašno tako da mi se svidjelo tijesto

      Izbriši
  7. Wow, this dish looks exceptional and so well done!

    OdgovoriIzbriši
  8. Savršeno izgleda.
    E da na novoj sam adresi:
    http://www.thursdaycooking.com.hr/
    Pozdrav
    Petra

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako i izgleda kao prava čarolija okusa

    OdgovoriIzbriši
  10. Sviđa mi se kombinacija integralnog i raženog brašna, a fil je pravi prolećni, super!

    OdgovoriIzbriši
  11. Fenomenalna kombinacija, bas dobro deluje:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super! Taman dobar prijedlog da potrošim šunkicu koja nam je ostala od Uskrsa .)

    OdgovoriIzbriši
  13. Svidja mi se kombinacija i korica sa dve vrste brasna, zaista predobar receptic... tesko mogu da odolim takvim zalogajcicima.:)))

    OdgovoriIzbriši