srijeda, 30. lipnja 2021.

Zobena bajadera

Prvi put sam recept za igricu zajednički obrok radila dva puta. Čoko glazura je  popucala prilikom rezanja, što mi je dalo priliku da recept doradim prema našem ukusu. Nije mi se svidjelo  što u okusu prevladavaju zobene pa sam povećala količinu oraha, doradila još neke sitnice i sad nam je bajadera savršena.




  • 180 ml mijeka
  • 2 žlice meda neutralnog okusa
  • 140 g oraha
  • 100 g zobenih pahuljica
  • 160 g tamne čokolade
  • 2 žlice ulja
Zagrijte mlijeko pa dodajte med i miješajte dok se ne rastopi. U multipraktiku sameljite orahe i zobene. Dodajte mlijeko i pomiješajte dok se smjesa ne poveže. Podijelite na dva jednaka dijela i u jedan dio dodajte 60 g rastopljene čokolade. 
Duguljasti kalup za kruh obložite prijanjajućom folijom.  Na dno stavite tamnu smjesu, a na nju svijetlu smjesu. Na pari rastopite 100 g čokolade i dodajte ulje pa prelijte preko svjetle smjese. Kalup stavite u frižider preko noći. Izvadite uz pomoć folije, odstranite foliju i pustite da odstoji na sobnoj temperaturi 10ak minuta prije rezanja.


4 komentara:

  1. Bajadera izlgleda super , bice isprobana . Hvala na receptu :) pozdrav !!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bajadera isprobana , meni je bila malo mekana ,drugi put stavim manje mlijeka :) , jos jednom hvala na receptu :) Pozdrav !!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, hvala za isprobavanje. Vjerojatno ovisi o tome koliko se fino samelju zobene. Meni je svijetli dio izgledao kao da se neće stisnuti u frižideru, ali je ispala savršena

      Izbriši