ponedjeljak, 28. prosinca 2020.

Bez glutena: Kiflice s orasima

Ovo je prvi put da objavljujem recept za blagdanske keksiće nakon Božića. Imam za to dva razloga, prvi je što sam ih i sama napravila nakon Božića, a drugi je taj što su tako fenomenalne da želim ovaj recept sačuvati na blogu i podijeliti s vama. Na blogu je već ranije objavljen recept koji sadrži gluten, a bezglutensku verziju sam pronašla kod Anđele na instagramu. Jedina greška koju sam napravila je što sam išla napraviti samo pola smjese (računala sam da ću drugu polovicu napraviti s kokosom).

sfsdfsdfd

  • 300 g Schar Mix B brašna
  • 250 g hladnog maslaca narezanog na kockice
  • 200 g oraha
  • 120 g šećera
  • 2 jaja
  • 6 g praška za pecivo
  • šećer u prahu za posipanje

Maslac utrljajte u brašno da dobijete strukturu grubih mrvica. Dodajte orahe, šećer i prašak za pecivo pa pomiješajte i formirajte hrpicu s udubinom u sredini. U udubinu dodajte jaja pa zamijesite prhko tijesto. Po potrebi dodajte još malo brašna, ako se tijesto lijepi. Tijesto je mekano (i takvo treba biti), ali se ne smije lijepiti. Spljoštite ga u disk, zamotajte u prijanjajuću foliju i stavite u frižider na 15 minuta. Od tijesta kidajte manje komade, formirajte kuglice koju dlanom razvaljajte na radnoj površini (bez dodavanja brašna) i formirajte kiflice. Kiflice stavite na lim obložen papirom za pečenje. Pecite 10 minuta u pećnici zagrijanoj na 170°C  (pazite da kiflice ne potamne). Pustite ih da se potpuno ohlade prije nego ih izvadite iz lima. Ohlađene kiflice pospite šećerom u prahu.


Nema komentara:

Objavi komentar