srijeda, 24. srpnja 2019.

Bez glutena: Muffini sa šunkom i sirom

Ovaj tjedan sam se lako odlučila što ću pripremiti za vikend doručak. Taman mi je u petak stigao newsletter od Gluteco i prijedlog za ove muffine. Recept sam prilagodila namirnicama koje sam imala i skoro se potukla sa svojim glutencem oko zadnjeg muffina. Toliko su fini! Mogu biti vikend doručak, savršeni su i za marendu na poslu, a ako ih spakirate u prikladne posudice mogu s vama na izlet.
 

  • 2 jaja
  • 250 ml mlijeka
  • 160 g Schar Mix it universal brašna
  • 30 g Schar Mix B brašna
  • 1 žlica praška za pecivo
  • 100 g šunke narezane na sitne kockice
  • 100 g goude narezane na sitne kockice
  • prstohvat soli, svježe mljeveni papar
  • origano ili neki drugi začin (prema ukusu)
  • malo svježe ribanog parmezana (za posip)
Bjelanjke izmiksajte u snijeg. U drugoj posudi miksajte žumanjke. Dodajte mlijeko i začine i promiješajte. Dodajte brašno i prašak za pecivo pa miksajte dok ne dobijete glatku smjesu. U smjesu umiješajte šunku i sir. Lagano umiješajte snijeg od bjelanjaka uz pomoć vilice (nemojte puno miješati da muffini ne budu tvrdi). Smjesu za muffine rasporedite u košarice za muffine i po vrhu pospite naribanim parmezanom. Pecite 20 - 30 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Ukoliko koristite kartonske muffine (kao ja) vrijeme pečenja će biti nešto duže, jer u njih ide više smjese. Ukoliko koristite papirnate košarice, 20 minuta pečenja bi trebalo biti dovoljno. Provjerite čačkalicom ako su pečeni. Pečene muffine pustite da se ohlade na rešetki.

 


2 komentara: