srijeda, 18. veljače 2015.

Mini kolači s borovnicama



Radni dan  ne ostavlja puno vremena za veće kulinarske pothvate, a kući često dolazimo umorni. Dok u žurbi spremamo ručak, nemamo dovoljno vremena za pripremu deserta. Srećom, postoje deserti koji su jednostavni i brzo se pripremaju. Ovaj desert zahtijeva svega nekoliko minuta za pripremu, a nudi fantastičan okus. Izy ga je istaknula kao jedan od najdražih recepata, a nakon što sam ga probala, kod mene je također svrstan među najdraže recepte. Umjesto slatkog vrhnja (koje ide u originalu) sam koristila kokosovo mlijeko, jer mi je kombinacija kokosa i borovnica savršena, što potvrđuje mrvičasti kolač s borovnicama i kokosom te pužići s borovnicama i preljevom od kokosa.


  • 250 g borovnica (koristila sam zaleđene borovnice, koje sam prije upotrebe odledila)
  • 125 ml vode
  • 110 g šećera
  • 1 jaje
  • 80 ml kokosovog mlijeka
  • 85 g glatkog brašna
  • 1 žličica praška za pecivo


Borovnice pomiješajte s vodom i 65 g šećera. jaje, 45 g šećera i kokosovo mlijeko. Dodajte prosijano brašno s praškom za pecivo i vilicom kratko promiješajte, tek toliko da se sastojci povežu. Borovnice rasporedite u 4-5 keramičkih kalupa (činilo mi se puno borovnica pa sam ih rasporedila u 6 zdjelica, što je rezultiralo manjom količinom biskvita po porciji). Na borovnice rasporedite smjesu za biskvit. Pecite 15 - 20 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C, dok biskvit ne dobije lijepu boju.      

Broj komentara: 25:

  1. Jednostavno i efektivno; kako su borovnice lijepo pustile svoju boju - izazivaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S bobičastim voćem je najefektniji, jer pusti lijepu boju

      Izbriši
  2. Izgleda odlican brzinski desert...
    Meni bas nije jasno: idu li borovnice u biskvit, jedan dio,...? Oprosti .... Mislim da ces shvatiti kad ponovno procitas...pusa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, ide baš onako kako piše - najprije borovnice u kalup, a na njih biskvitna smjesa, ne miješaju se. Možda je zabuna nastala jer sam napisala da je bilo manje biskvitne smjese - htjela sam reći da je recept za 4-5 kalupa, a budući da sam stavila borovnice u 6 kalupa, biskvit se nije toliko napuhao budući da ga je bilo manje po porciji nego da sam stavila u 4 kalupa. Možda je sad jasnije, a možda sam samo još više zakomplicirala :D

      Izbriši
  3. izvrsno, krivo mislimo da su palačinke nejjednostavnije jer dok ih napečem koliko ih moji mogu pojesti prođe i sat vremena a ovo je gotovo za max 30 minuta.
    uz dodatak sladoleda ovo je "pravi" desert!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, najednostavniji su oni deserti koje samo smutiš i oni se dalje rade sami u pećnici ili u frižideru (na nepečene). Sve što zahtijeva dodatno stajanje kraj šparheta poput palačinki ili fritula nije ni brzo, a ni jednostavno

      Izbriši
  4. Volim ovakve recepte, deluje preukusno:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dopada mi se ideja sa kokosovim mlekom, divno izgledaju kao sad iz rerne izasli!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super mi je kombinacija kokosa i borovnica tako da ju svagdje guram

      Izbriši
  6. Meni su kolači s borovnicama u top 10! a još ovakvi brzinski penju se visoko po lojtrici :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kod mene u dnu bašte ima još borovnica, a zaista kolaši sa istma su uvek super

    OdgovoriIzbriši
  8. Uglavnom radim popodne pa iako je to koma, što se tiče ručkova i deserta, za njih imam vremena. Super su ovi kolačići!

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan brzi desert, inače jako volim ove voćne , borovnice posebno, super mi je što si koristila kokosovo mlijeko, ukusno i lijepo !

    OdgovoriIzbriši