srijeda, 25. veljače 2015.

FBI istraga bloga Coolinarija

U ovom krugu FBI rukavica posjetili smo Nale i njezin blog Coolinarija. Iz velike zbirke bilo je teško odabrati samo nekoliko recepata. Za oko mi je posebno zapala zimnica, toliko fantastičnih recepata kojima ću se sigurno vratiti kad dođe vrijeme. Ukoliko još niste, svakako posjetite blog Coolinarija, sigurna sam da će svatko pronaći barem par recepata po svom guštu. A evo što sam ja odabrala za ovaj krug igrice (naziv recepta ujedno je i link na original), a ranije sam isprobala propeć.


Obožavam raženo brašno (mljeveno u mlinu) i ove sam kekse jednostavno morala napraviti. 



  • 100 g (mljevenih) zobenih pahuljica
  • 130 g raženog brašna
  • blagi prstohvat soli
  • 6 g praška za pecivo
  • 3 žlice meda
  • 100 ml suncokretovog ulja
  • 1 - 2 žlice vode
Zobene pahuljice sameljite u multipraktiku. Dodajte raženo brašno, sol i prašak za pecivo pa kratko pulsirajte da se sastojci pomiješaju. Dodajte med, ulje i vodu pa pulsirajte dok se sastojci ne povežu. Po potrebi još kratko premijesite pa zamotajte u prijanjajuću foliju i stavite u frižider na 15 minuta. Tijesto razvaljajte između papira za pečenje na debljinu 1 cm i izrežite uz pomoć rezača za kekse. Stavite na lim obložen papirom za pečenje. Pecite otprilike 10 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C.


Ove sam godine odlučila više pažnje posvetiti jeftinijim receptima, a s jabukama nema greške. Jedino mi nije jasno kako je Nale dobila onako taman kolač, kao da je napravljen sa kakaom. Vjerojatno je stavila puno više cimeta od mene, pa je on dao boju. Kao mjerica za sastojke se koristi čašica od jogurta od 180 g.


  • 1 kg jabuka
  • 1    1/2  čašica šećera
  • 20 g vanilija šećera
  • 1/2 čašice ulja
  • 6 g praška za pecivo
  • cimeta prema ukusu
  • 4 čašice glatkog brašna
  • šećer u prahu za posipanje
Jabuke očistite, naribajte i pomiješajte sa šećerom. Pomiješajte preostale suhe sastojke i u njih dodajte ulje i dobro promiješajte. Umiješajte ribane jabuke i smjesu izlijte u kalup obložen papirom za pečenje. Pecite 40 - 50 minuta u pećnici zagrijanoj na 200°C.

Broj komentara: 27:

  1. Gostei muito das bolachas tanto pelos ingredientes como pelo aspecto.
    O bolo também esta uma delicia
    bjs

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični naletovi recepti u tvojo izvedbi su mi još i lepši.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se odabir, a posebno digestive keksi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne znam zašto komentari neće da mi odu... ali 'ajmo još jednom:)
    Tamara, hvala ti puno na učešću. Digestive izgleda prelepo i baš si ga odlično pripremila i uslikala. Nemoj brinuti oko boje embarga, mislim da je do sode bikarbone. Vidim da si navela prašak za pecivo a soda bikarbona testo uvek učini tamnijim i da mu neku specifičnu aromu... između medenjaka i medenog srca, mada i nije za poređenje ali tu je negde:) Još jednom, drago mi je da se neki od recepata našao i kod tebe u kuhinjici. Hvala ti puno na izdvojenom vremenu i želji da se igramo:) Puno toplih pozdrava.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš soda bikarbona mi nije pala na pamet za boju, jer inače radim neke recepte s kakaom u koje ide soda bikarbona pa nisam znala da može obojati i svijetli biskvit. Stavila bih sodu bikarbonu, ali imam neko veće pakiranje pa zapravo nisam znala što znači "pola vrećice" odnosno koliko teži ta vrećica.
      Žao mi je što nisam stigla napraviti neka dizana tijesta, ali čim uhvatim malo više vremena, obavezno ću ih isprobati.

      Izbriši
    2. E, baš sinoć sam pogledala koliko grama je u kesici...kao da sam znala da će zatrebati, a htela sam i u receptu to precizirati. Pakovanje je od 20 g, znači 10 g za recept ili puna kafena kašika.
      Hvala veliko, još jednom.

      Izbriši
  5. Digestive keksice sam i ja obiljezila (davno) za probati...Mozda jednom uspijem...Fino izgledaju naslagani u visinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nas nekoliko ih je napravilo, a sad čekamo da nam se pridružiš :)

      Izbriši
  6. Super odabir, i ja sam pikala na taj embargo kolač ali na kraju nijkako nisam mogla pronaći recept.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da znaš da sam se i ja pomučila kad je trebalo ponovno pronaći recept

      Izbriši
  7. Digestive keksi su ti ispali fenomenalno a recesijiski kolač tako i ne izgleda nego moćno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni bi se prije mramorni svrstao u najjeftiniju kategoriju, kolači s jabukama nikako

      Izbriši
  8. Baš lep izbor i izrada još bolja

    OdgovoriIzbriši
  9. Bas su dobri keksici, vec drugi put ih vidim isprobane u igrici, moracu da ih i sama napravim. A i kocke su jedan fini i brzi receptic, posebno zgodan kad nam se odjednom gricka nesto slatko popodne.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nas je troje napravilo kekse, uz mene su ih napravile Ingrid i Gordana, a možda je i meni koji promaknuo

      Izbriši
  10. keksi mi se sviđaju, a za ovaj drugi kolač ,kakva je to mjera čašica?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jogurt se prodaje u čašicama, npr. onaj čvrsti. Neki proizvođači imaju težinu od 150 g, neki od 180 g, a neki od 200 g. Za ovaj se recept koristi čašica od jogurta težine 180 g.

      Izbriši
  11. Tebi je stvarno ispao svijetli embargo. Ja sam stavila manje cimeta jer mi se čini da djeca ne bi jela da ga je bilo više. Nale je vjerojatno nakcala cimeta ili stavila malo kakaa, ne znam...Prva fotka mrak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ona kaže da je to od sode bikarbone. Jesi ti koristila sodu bikarbonu ili kao ja prašak za pecivo?

      Izbriši
    2. ja sam sodu, možda je zato moj tamniji od tvoga

      Izbriši
  12. They look AWESOME! I love esp. those rye biscuits.

    OdgovoriIzbriši