utorak, 1. lipnja 2021.

Bez glutena: Slani vafli

Već je poznata moja ljubav prema slatkim vaflima, a danas vam otkrivam slanu kombinaciju. Kao i kod slatkih, bazni recept možete nadograditi prema vlastitom ukusu. Neki od prijedloga su današnja kombinacija grčkog jogurta, pečenih cherry pumidora i hrskavih kriški pancete koja nam je poslužila za ručak. Kao doručak predlažem da na vafle stavite jaje na oko ili poširano jaje i dodate pancetu ili avokado. U smjesu možete dodati i špinat pa napraviti zelene vafle, a po mislima mi se mota i pizza okus. 

dsfdsd


  • 2 jaja
  • 360 ml mlijeka
  • 60 ml ulja
  • 220 g Bakin' mix brašna za kruh ili 170 g Schar mix B brašna
  • 2 žličice praška za pecivo
  • začini po želji (vlasac, origano, paprika, talijanska mješavina začina)
  • 120 g naribanog cheddar sira
  • 6 kriški pancete

Kriške pancete prepržite na tavi bez dodavanja masnoće pa narežite na komadiće. U posudi razmutite jaja. Dodajte mlijeko, ulje i začine. Po potrebi malo posolite (ja nisam, jer su panceta i sir dovoljno slani). Dodajte brašno i prašak za pecivo i na kraju sir i pancetu. Pustite da smjesa odstoji 15 minuta, a za to vrijeme zagrijte aparat za vafle. Ispecite vafle prema uputi proizvođača. Slane vafle poslužite po želji. Ja sam ih poslužila uz grčki jogurt (može i krem sir i kiselo vrhnje), prepržene kriške pancete i pečene cherry pumidore - pekla sam ih 15ak minuta na 200°C, a prethodno malo posolila, nakapala maslinovim uljem i dodala češnjak. 


Nema komentara:

Objavi komentar