utorak, 18. svibnja 2021.

Bez glutena: Palačinke - zapečene palačinke sa sirom

Nikad nisam radila palačinke, a obožavam ih jesti. Srećom, suprug radi fenomenalne palačinke, a zbog mene je savladao i one s bezglutenskim brašnom. Svaki put kad bi objavila na instagramu fotku palačinki, pitali ste me za recept, a on to sve radi bez mjerenja. Jedne subote, dok sam još spavala, napravio je palačinke. Kako je koristio brašno i mlijeko iz novog pakiranja, izvagala sam ostatak i konačno imamo recept. Mislim vi, jer ja ih neću raditi 😂😂😂


2131321


Tijesto za palačinke

  • 3 jaja
  • 270 g Schar Mix B brašna
  • 555 g mlijeka

Razmutite jaja, dodajte mlijeko i brašno te uz pomoć pjenjače miješajte dok ne dobijete glatku smjesu bez grudica. Ispecite palačinke na uobičajen način. Mi imamo tavu od gusa promjera 32 cm i od ove smjese dobijemo 10 palačinki.



Nadjev za zapečene palačinke sa sirom

  • 500 g svježeg sira
  • 360 g kiselog vrhnja
  • šereć prema ukusu
  • grožđice i limunova korica prema ukusu
  • 2 jaja
  • 200 ml slatkog vrhnja

Pomiješajte svježi sir i kiselo vrhnje pa pošećerite prema ukusu. Dodajte razmućena jaja, grožđice i limunovu koricu. Smjesom premažite palačinke, zamotajte i slažite u prikladan lim za pečenje jednu do druge bez razmaka. Ukoliko ostane malo nadjeva, dodajte mu slatko vrhnje pa sve zajedno prelijte preko palačinki. Pecite na 180°C dok površina ne dobije lijepu boju i zapeče se, otprilike 20ak minuta.


Nema komentara:

Objavi komentar