ponedjeljak, 14. prosinca 2020.

Keksi s maslacem od badema

Kao pravi gurman, volim isprobavati nove okuse. Kako već neko vrijeme više pažnje posvećujem zdravijim desertima, počela sam promišljati o sastojcima i upotrebljavati namirnice koje prije nisam koristila. Tako me na prvu osvojio maslac od badema. Kad sam ga probala, iste sekunde mi je postao omiljeni namaz kojeg bi cijelog smazala "na žlicu". Budući da je umjerenost tajna uspjeha, zaustavila sam se na jednoj žlici, a maslac sam iskoristila za pripremu ovih jednostavnih keksića.

dfsdfsd


  • 1 jaje
  • 250 g maslaca od badema
  • 1 žličica sode bikarobone
  • 2 - 3 žlice eritritola (ili šećera prema ukusu)
  • 50 g rastopljene čokolade (za dekoraciju)
  • 30 g grubo mljevenih badema (za dekoraciju)
Razmutite jaje. U maslac od badema umiješajte nekoliko žlica eritritola ili šećera pa probajte slatkoću. Dodajte jaje i sodu bikarbonu pa miješajte dok se sastojci ne sjedine. Smjesa će postati dovoljno gusta da možete oblikovati kuglice i dovoljna je za 18 keksa. Oblikujte kuglice i slažite ih na lim obložen papirom za pečenje pa ih malo spljoštite. Pustite dovoljno razmaka između kuglica, jer će se keksi tijekom pečenja raširiti. Pecite 10 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Pečene kekse pustite da odstoje 5 minuta, a zatim ih prebacite na rešetku i pustite da se ohlade do kraja. Ohlađene kekse umočite u rastopljenu čokoladu (pola keksa) i pospite komadićima badema.

Nema komentara:

Objavi komentar