četvrtak, 2. srpnja 2020.

Banana nutella rolada

Hvala svima koji muku muče s prezrelim bananama pa onda smišljaju recepte kako ih iskoristiti. Onda ja vidim te recepte i moram sakriti banane da bi mi pocrnile. Mi inače tamanimo banane na dnevnoj bazi, a volim ih i u desertima. Kad sam vidjela objavu od Mateje, pospremila sam dvije banane i čekala da dobiju točkice. Izbacila sam tamne začine i napravila više kreme. Plan je bio premazati roladu ostatkom kreme, ali sam na tu ideju zaboravila i sva krema je završila u nadjevu.




Biskvit
  • 3 jaja
  • 2 zrele banane (zgnječene vilicom)
  • 80 g šećera
  • 10 g vanilija šećera
  • 100 g brašna (koristila sam bezglutensko Schar Mix B brašno)
  • 1 žličica praška za pecivo
Jaja izmiksajte sa šećerom dok ne poblijede. Dodajte vanilija šećer i banane pa kratko miksajte. Dodajte brašno prosijano s praškom za pecivo i miksajte na manjoj brzini dok se smjesa ne sjedini. Smjesu izlijte na veliki lim od pećnice obložen papirom za pečenje i pecite 10 minuta u pećnici zagrijanoj na 180ºC (provjerite čačkalicom ako je pečeno). Pečen biskvit prebacite na krpu posutu šećerom, odstranite papir za pečenje pa zajedno s krpom čvrsto zamotajte u roladu i stavite na rešetku da se ohladi.

Krema
  • 400 g krem sira
  • 400 g Nutelle ili nekog sličnog namaza (koristila sam Pralinuttu)
Pomiješajte krem sir i namaz. Odmotajte ohlađeni biskvit pa ravnomjerno razmažite kremu (odlučite hoćete li utrošiti svu kremu za nadjev ili dio sačuvati za deokraciju). Čvrsto zamotajte u roladu i stavite u frižider preko noći.


Nema komentara:

Objavi komentar