ponedjeljak, 15. lipnja 2020.

Kuglice sa suhim šljivama i rumom

Blogerske igrice su nešto što mi jako nedostaje, ali eto, vremena su takva i jednostavno nas je tehnologija i užurbani način života pregazio. Imam dojam da se fokus s blogova preselio na instagram, a tamo pogledaš fotku, stisneš srce i pičiš dalje. Ponekad i pročitaš tekst ispod fotke, prelistaš story... Nije mi taj instagram baš nešto i nekoliko puta sam već razmišljala da zatvorim profil, ali sad sam si našla novu zanimaciju pa ostajem još neko vrijeme. To je igrica Zajednički obrok u kojoj svi koji žele sudjelovati dobiju na izbor dva recepa, a u subotu objavljuju svoje radove.



  • 10 suhih šljiva (ukoliko su jako suhe, prethodno ih namočite u mlakoj vodi)
  • 250 g mljevenih keksa (stavila sam 150 g McVitie's digestive bez glutena i 100 g Schar choco chips)
  • 125 g mljevenih tostiranih lješnjaka
  • 2 žlice kakaa
  • 2 žlice maslaca
  • mlijeko prema potrebi (nekoliko žlica)
  • rum (prema ukusu)

U multipraktiku sameljite suhe šljive. Dodajte kekse, kakao, lješnjake, maslac i rum pa kratko pulsirajte da se smjesa poveže. Postepeno dodajte mlijeko dok smjesa ne postane toliko kompaktna da ju možete oblikovati. Napravite kuglice i po želji uvaljajte u kokos, mljevene kekse, mljevene lješnjake, kakao, čoko mrvice... Od ove smjese sam dobila 50ak kuglica. Trećinu kuglica sam uvaljala u mljevene kekse (odvojila sam 2 žlice od gore navedene količine), trećinu u kokos, a trećinu nisam uvaljala u ništa. Kuglice stavite na sat vremena u frižider da očvrsnu i čuvajte u frižideru.



Nema komentara:

Objavi komentar