četvrtak, 1. prosinca 2011.

Cookie mania vol.1 - blagdanski cvjetići i nagradni natječaj


Napokon prosinac! Hladnoća, vjetar, snijeg, tople rukavice i šal, skijanje, topla čokolada, božićni sajmovi i pjesme, kolači, Božić, obiteljska druženja, pokloni, ispraćaj stare i doček nove godine - sve je to sadržano u ovom mjesecu. Ideja o nagradnom natječaju postoji već neko vrijeme, a mjesec darivanja mi se činio idealan za takav natječaj.


Vaš zadatak je, ukoliko želite sudjelovati u nagradnom natječaju, napraviti keksiće. O vama ovisi da li će to biti neki tradicionalni blagdanski keksići ili ćete pokazati svoju maštovitost i umijeće dekoriranja u blagdanskom duhu. Za što god se odlučili, jedini uvjet za sudjelovanje je da uz keksiće koje ćete fotkati bude vidljiv natpis What's for dessert. Svoje fotke s nazivom keksića, receptom i vašim imenom šaljite na allegra855@gmail.com. U natječaju možete sudjelovati sa neograničenim brojem radova. Natječaj traje do 20.12. 2011., kada ću predstaviti sve pristigle radove i odabrati pobjednika. Pitate se koja je nagrada? Neka to, u duhu blagdana, ostane tajna do samog kraja. Ugodnu zabavu i ukusne keksiće vam želim!


A kakva bi to cookie mania bila bez recepta za keksiće. Pregršt kolača od prhkog tijesta nudi kuharica Kolači čarolija užitaka (u izdanju Gospodarskog lista). Odlučila sam se za blagdanske cvjetiće, jer su efektni i jednostavni za izradu. Za otprilike 30ak keksića potrebno je
  • 380 g oštrog brašna
  • 210 g maslaca narezanog na kockice
  • 80 g šećera
  • 2 vanilija šećera
  • 1 žumanjak
  • 2 žlice ruma
  • pekmez (koristila sam domaći džem od šljiva)
  • šećer u prahu za posipanje


Maslac utrljajte u brašno da dobijete grube mrvice. Dodajte šećer i vanilija šećer te zamijesite prhko tijesto uz dodatak ruma i jedan žumanjak. Tijesto podijelite na dva dijela, svaki oblikujte u kuglu, malo spljoštite, omotajte prozirnom folijom i stavite u frižider na sat vremena. Razvaljajte tijesto između dva lista papira za pečenje. Od jednog dijela tijesta napravite otprilike 30ak cvjetića, a od drugog isto toliko cvjetića s rupom u sredini. Lim za pečenje obložite papirom za pečenje pa poslažite keksiće (dovoljan je samo mali razmak između). Keksiće pecite 10 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C (pazite da ne potamne). Pustite ih par minuta na limu pa ih pažljivo prebacite na rešetku da se ohlade. Cvjetiće s rupom odmah posipajte šećerom u prahu. Kad se ohlade, spajajte po dva cvjetića pekmezom (jedan bez i jedan s rupom).


Broj komentara: 25:

  1. Wau, super, možda pošaljem koju sliku iako nisam toliko vješta...ali znam da ću praviti neke kolačiće:)) Iako, zašto tako kasno rok?

    Ja isto imam malo darivanje pa posjeti/te
    stuffandgiveaways.blogspot.com :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. odlična ideja za darivanje, uskoro krećem s kolačićima i svakako ću ti poslati nekoliko njih za sudjelovanje.
    ove margaritice su moji omiljeni keksići, iako ih kupujem budući da se nikako nisam uspjela približiti originalu! fotke su ti sve bolje!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična ideja! Pošto ja nisam ekspert u kuhinjskim predjelima, želim drugim natjecateljima puno sreće i uspjeha! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična igra Tamara. Radujem se i svakako ću sudjelovati ako stignem. Super su keksići. Koliko dugo mogu stajati u limenoj kutiji?

    OdgovoriIzbriši
  5. Anamarija T, rok mi se čini prikladan iz dva razloga - svi oni koji će ranije raditi keksiće mogu sudjelovati, a oni koji (kao ja) u zadnji čas rade kolače mogu isprobati neki recept. Bit će mi drago ako sudjeluješ

    Tamara, veselim se tvojim keksićima

    Rea, natječaj je dug, možda promijeniš mišljenje ;-)

    Jubistacha, bilo bi mi drago da sudjeluješ. Ne bih htjela iznositi tuđa iskustva, jer volim pisati samo o onome što sama napravim/isprobam, tako da ti ne mogu odgovoriti na pitanje. Kod nas svaki kolač nestane brzinom munje, tako da stvarno ne znam koliko se dugo mogu čuvati u limenoj kutiji

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja obožavam ovakve keksiće poput tvojih cvjetića i najdraži su mi punjeni domaćim džemom od šljiva :)
    Odlična ideja za nagradni natječaj, vjerujem da će biti odaziva pošto nam je ovo vrijeme kad se naveliko peku takvi keksići

    OdgovoriIzbriši
  7. Prefino izgledaju, moji ukućani ih obožavaju, pogotovo sa pekmezom od šljiva! Odličan prijedlog za prefine keksiće za Božić.

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična ideja neke već keksiće ćemo poslati.

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš slatko takmičenje! A i ovi keksići.

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan gest! :) Nadam se da cu smisliti neke fine keksice do tada... :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Preživeli smo Tacijeve kiflice a sad krećemo u novu avanturu :) Posle ćemo svi na kolektivno dijetu :) Lepa ideja i rado ću učestvovati :)

    OdgovoriIzbriši
  12. super za igricu i darivanje, vjerujem da ću sudjelovati ;)

    slatki su ti keksići, i ja takve volim, nezaobilazni za blagdane.

    OdgovoriIzbriši
  13. Naravno da ću učestvovati!Sad ću i ja morati napraviti giwevay,...:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Volela bih da i ja učestvujem u dobro zamišljenoj igrici a tebi sve čestitke na predivnim keksićima...

    OdgovoriIzbriši
  15. Veselim se svakoj igrici kao dijete učestvovala ili ne. Krasne su ti margaretice, a Din Martin tek ....

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasno uspjeli cvjetici.
    Zadatak nije tezak - sezona keksica nastupa, tako da cu ti poslati jednu od mojih kreacija uskoro!

    OdgovoriIzbriši
  17. Veselim se svakoj igrici :) Potrudit ću se da sudjelujem, a za sada pozdravljam tovju ideju :)
    Keksići su mi odlični, radim jako slične i znam da su fini :) Čini se da još nema onoga koji ne voli prosinac. Ako izuzmemo gužve i navale u dućanima, ja ga zaista obožavam i putujem u hladnije krajeve na snijeg kada snijeg već neće u Dalmaciju :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Kao Lincer keksi. Tako si ih pedantno uradila svaka čast.

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlična ideja za nagradni natječaj,vjerujem da će biti veliki odaziv,a ovi keksići su ti savršeni,meni u vrhu omiljenih keksića,fotke su perfektne kao iz najboljih kuharica..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  20. Tamara, nama su isto ovo najdraži keksići

    Zondra Art, hvala

    Dilajla, čekam s nestrpljenjem

    Opasna, hvala

    Miki, sigurna sam da hoćeš

    MilaJeDraga, prosinac je mjesec kada se ne razmišlja o kilama i dijeti, to ostavljamo za sljedeću godinu

    Tanja, jedva čekam da vidim tvoje keksiće

    Vera, s nestrpljenjem očekujem i jedno i drugo

    Zora, hvala

    Dunja, pjesma ima simboliku, prizivam snijeg :)

    Jasna's kitchen creations, jedva čekam

    Maja, gužve u dućanima budu neopisive i zato je najbolje sve ranije obaviti. Za snijeg me čisto strah da li će biti i u hladnijim krajevima, nekoliko puta tjedno provjeravam web kamere na skijalištu kamo uskoro idem i nije baš bajna situacija

    Jelena, hvala

    Nely, hvala

    OdgovoriIzbriši
  21. Aaaaa, odlicna ti je ideja i nadam se da cu stici sudjelovati posto sam pocela raditi, ali keksice obozavam i dat cu sve od sebe:)))

    OdgovoriIzbriši
  22. Keksici su krasni, al vise od svega fascinira me taj domaci dzem od sljiva kojima su spajani...kakva boja, sjaj, tekstura...izgleda savrseno! imas neku tajni dodatak?

    pozdrav, d.

    OdgovoriIzbriši
  23. Divni keksi i zaista je lepo od tebe što širiš taj praznični duh oko sebe:) Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  24. Divno izgledaju! Vjerujem da ću stići sudjelovati- zapravo- javim se čim prije! :)))

    OdgovoriIzbriši
  25. e pa sigurna sam da ću stići sudjelovati ali nisam sigurna da ću se sjetiti. imam problema sa pamćenjem :D
    jako lijepo izgledaju ovi tvoji keksići..boja džema je odlična!

    OdgovoriIzbriši