petak, 24. travnja 2020.

Bez glutena: Muffini s borovnicama

Kako ste i kako provodite ovo teško razdoblje? Ja sam na relaciji posao - kuća i samo me vrijeme provedeno u kuhinji odvodi u neki drugi, bolji svijet. Ne mora to uvijek biti neki komplicirani recept, niti višesatno nakuhavanje. Ponekad je dovoljno napraviti nešto jednostavno poput ovih muffina. S obzirom da je recept kratak, neću ni ja duljiti previše s uvodom.




  • 2 jaja
  • 120 ml mlijeka
  • 50 ml ulja
  • 1/2 žličice ekstrakta vanilije
  • 180 g Schar Mix B brašna
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 100 g šećera
  • 100 g borovnica

U posudi pjenjačom razmutite jaja. Dodajte mlijeko, ulje i ekstrakt vanilije pa pomiješajte da se sve sjedini. Dodajte brašno pomiješano s praškom za pecivo i šećer i kratko pomiješajte, tek toliko da se sastojci sjedine pa umiješajte borovnice. Kalup za muffine obložite papirnatim košaricama pa u njih rasporedite smjesu, punite do 3/4. Meni je ispalo 10 muffina. Pecite 20 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°c. Provjerite čačkalicom ako su pečeni. Muffine izvadite iz kalupa i pustite da se ohlade na rešetki.  

1 komentar: