ponedjeljak, 29. listopada 2018.

Bez glutena: Jesenski slatki kruh

Kaki ili volite ili ne volite. Ja ga obožavam!! Otkako znam za sebe znam da obožavam kaki. Znao je to i moj tata pa je posadio stablo kakija u dvorištu kako bih mogla uživati u njegovim plodovima. Ove godine me pogled na stablo nekako posebno ispunjava tugom. Tate nema već pet godina... A grane pune ukusnih plodova. Sve zahvaljujući njemu. Svaki pogled na stablo me podsjeća na to koliko mi nedostaje...




























Koliko god ja obožavam kaki, toliko ga suprug ne voli. Zato sam odlučila zamaskirati kaki u kolač, možda ne primijeti da sadrži omraženo voće. I uspjelo je! Kaže fino je i traži još. Količina sastojaka je dovoljna za 2 mini kruha dimenzija 16 x 6 cm. Ili možete koristiti klasični kalup za kruh pa produžite vrijeme pečenja za 15ak minuta (obvezno provjerite uz pomoć čačkalice ako je biskvit pečen).

  • 3 zrela kakija
  • 1 jaje
  • 80 g muscovardo šećera
  • 60 g omekšalog maslaca
  • 120 g Schar Mix B brašna
  • 1/2 žličice sode bikarbone
  • 1 žličica paste od vanilije
  • 50 g čoko kapljica

Ogulite kaki i odstranite koštice. Stavite u manju posudu pa kratko kuhajte na laganoj vatri dok ne omekša. Usitnite uz pomoć štapnog miksera. Jaje izmiksajte sa šećerom pa dodajte maslac i ekstrakt vanilije. Umiješajte kaki. Dodajte brašno i sodu bikarbonu pa miksajte dok se sastojci ne povežu. Na kraju umiješajte čoko kapljice. Smjesu rasporedite u dva mini kalupa dimenzija 16 x 6 cm (ili klasičan kalup za kruh pa produžite vrijeme pečenja za 15ak minuta). Pecite 20 - 25 minuta u pećnici zagrijanoj na 170ºC (provjerite uz pomoć čačkalice ako je pečeno).  Pustite da se ohladi na rešetki.


1 komentar: