srijeda, 10. siječnja 2018.

Bez glutena: Brza peciva

Ako mi je nešto zadavalo jako puno problema prilikom prelaska na bezglutensku prehranu onda su to peciva. Planinarenje, izleti, doručak... sve su to situacije u kojima često posežem za sendvičem.  Ponekad su moje potrebe za sendvičem pomno isplanirane, ali ima i onih spontanih situacija kada u par minuta donesem odluku. I tu nastanu problemi, jer nemam peciva za sendviče - recepti s kvascem oduzimaju previše vremena, dućan je ponekad zatvoren i gotova peciva su skupa. Spasonosno rješenje sam pronašla u receptu koji se često vrti u Facebook grupi bezglutenskih recepata i beskrajno sam zahvalna onome tko ga je osmislio.

Dovoljna je jedna minuta da napravite smjesu za peciva i 20 minuta da se ispeku. Za 5 peciva promjera 7 cm potrebno je:
  • 1 jaje
  • 250 ml tekućeg jogurta
  • 1 žličica soli
  • 6 g praška za pecivo
  • 200 g bezglutenskog brašna (koristila sam Schar mix B brašno)

U posudi za miješanje vilicom razmutite jaje. Dodajte jogurt i sol pa kratko promiješajte. Dodajte prašak za pecivo i brašno pa miješajte dok se sastojci ne povežu. Pomoću žlice na lim obložen papirom za pečenje rasporedite 5 hrpica smjese, koje samo malo poravnajte po površini i oblikujte u peciva. Pecite 20 minuta u pećnici zagrijanoj na 200°C. Ispečena peciva ohladite na rešetki.





Broj komentara: 11:

  1. Najbolji brzi recept za bezglutenska peciva. Ja sam ga malo doradila, stavim 50gr brašna od leblebija, a ostatak mix b. Pravila sam i sa dodatkom seckanog sušenog paradajza. Ma kombinacije su brojne. Hvala puno onome ko je izmislio recept.
    Možeš da formiraš kao pogaču, tako sam jednom pekla i bila je savršena. A kad umesto jogurta staviš domaći kefir dobiješ veeelike rupe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ideja za pogaču, a recept je stvarno zahvalan

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala! Koristila sam ovo testo i za brzinsku pizzu, pa fokaču. Zahvalno kad mora nešto na brzaka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Looks really yummy and I love that it's so quick and easy to prepare too.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ima i ova varijanta:2 šolje brašna,1 šolja jogurta,kašikica soli i pola praška za pecivo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, hvala za recept. Poslužit će kad mi ponestane jaja

      Izbriši
  6. Moze li se izbaciti jogurt. Sin mi ne smije mlijecne proizvode.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Umjesto jogurta možete staviti mineralnu, isprobali su oni koji ne smiju mliječne proizvode

      Izbriši
  7. Bezglutensko brasno je prepuno skroba. Za ovaj recept sam koristila samo heljdino brasno i pecivo je dosta ljepse i ukusnije nego kada sam radila isti sa bezglutenskim brasnom.

    OdgovoriIzbriši