četvrtak, 11. srpnja 2019.

Bez glutena: Flammkuchen


Neki dan sam bila na tržnici i, između ostalog, bila sam i na štandu s mliječim proizvodima. Imam "svoju" mljekaru od koje već godinama kupujem fine proizvode. Kako sam se odlučila baš za njih - znate ono kad vas u hrpi slične ponude nešto privuče. Tako sam i ja zapazila štand BIZ mljekare baš zbog prodavačica,  uvijek vesele, nasmijane i spremne na šalu. Malo smo čavrljale pa su komentirale kako u zadje vrijeme slabo objavljujem nove recepte. Odmah mi je sinula ideja što bih mogla napraviti s meni najdražim proizvodom - njihovim domaćim kiselim vrhnjem i odlučila sam ovaj recept posvetiti najboljim prodavačicama.


Tijesto (2 komada promjera 15 cm):
  • 150 g Schar Mix B brašna
  • 5 g suhog kvasca
  • 1 žlica maslinovog ulja
  • 1 žličica soli
  • 100 ml mlake vode
U zdjelu samostojećeg miksera stavite sve sastojke i uz pomoć nastavka za dizano tijesto zamijesite tijesto. Po potrebi dodajte još malo vode ili brašna (ja sam dodala još malo vode) kako bi se tijesto lijepo formiralo u kuglu. Zdjelu pokrijte prijanjajućom folijom i pustite da se tijesto diže otprilike 45 minuta. Dignuto tijesto podijelite na 2 dijela i svaki tanko razvaljajte (otprilike 15 cm u promjeru) na lagano pobrašnjenoj površini. Tijesto stavite na rešetku od pećnice na kojoj je papir za pečenje.

Nadjev
  • kiselo vrhnje
  • kapula
  • panceta
  • ribani sir
Tijesto u tankom sloju premažite kiselim vrhnjem, otprilice 2 cm do ruba. Po kiselom vrhnju rasporedite naribani sir, kapulu i pancetu.  Količina sastojaka za nadjev je proizvoljna, ali ne treba pretjerivati s vrhnjem i sirom jer će se rastopiti i raširiti preko rubova pa ćete ostati uskraćeni za hrskavo tijesto na rubu. Tijesto pecite u pećnici zagrijanoj na 250°C otprilike 10 minuta, na drugoj razini s donje strane. Pečeno je kada tijesto s donje strane dobije laganu boju, rubovi poprime smeđu boju i sir se rastopi.


1 komentar: